Tandfan!

Japp, då har man varit hos tandläkarn. Dom kom fram till att jag hade en infektion i tanden. och det var från förra gången jag var där när dom lagade sprickan jag fått. då har det tydligen kommit in bakterier i rötterna. Så nu blir det rotfyllning fyfan! & Väntetiden är ju då inte liiiiite långt bort heller. 2 Decembert, helt sjukt. och sen sista gången jag ska dit det är 13 Januari. Så det är bara att härda ut. Men tacka fan alltså för att jag slapp dra ut tanden=>
Så nu sitter man hemma. Ska väl fortsätta se filmen jag påbörjat. Sen ringer väl Pilla om ett tag. så då blir det att fara till henne och sova över där. Får väl se vad vi hittar på för busigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0