hur mår jag egentligen?

Slut på praktiken, & jag är överlycklig! Eller på ett sätt inte, för jag kommer ju dock sakna vissa personer där alltså.men skönt att få sova längre iallfall. Hojja, min mage kurrar efter mat men jag orkar inte äta nå, jag vet inte. Är inte på humör känner jag. Trivs bättre här där man kan vara ifred!
Ikväll får vi väl se vad som händer, väntar på ett samtal från lollo iallfall.
Prov i morgon, måste egentligen sätta mig och plugga, men är inte sugen på det alls. Kanske går igenom det ikväll en snabbis innan sängdags! Brukar oftast köra på det.
petrus ringde nyss, blir att fara till sikan ikväll. Måst bara göra lite små saker här hemma före, undra vad vi ska hitt på?=)

Ja det var då verkligen bra att jag satt på mina vinderdäck nu. Hojja så halt det är på mornarna nu för tiden. vänta bara, snart går ryktet att jesse kört av vägen!:) jag väntar bara på det, vill som nästan att det ska hända å jag vet inte varför!

Jaa, jag vet inte ens själv hur jag mår. om jag det visste!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0