Varje gång jag blundar

...Tänker jag på dig!;)
Kommer kännas tomt att sova inatt känner jag. Har ju haft Petrus brevid mig nu sen i torsdags. Men desto mysigare nästa gång, eller det brukar ju vara så. Igår for jag & petrus och käkade pizza. ja var så sugen och han hade inte nå pengar så jag bjöd. Sen for vi hem till mig, han hjälpte mig med stereon till bilen så nu är det fixat. Tack! Sen gjorde vi inte så mkt mer, såg tv. Jag blev klippt av Ida och sen gick vi och la oss.


Idag blir det att sätta upp min nya garderob som pappa varit och köpt. Sen ska jag vara med Ev & emmelie. får väl se vad som händer och sker. Hon ringer väl snart, så det blir väl för mig att börja sätta igång så man hinner klart allt idag. Skönt att få in den i rummet så jag slipper gå ner i källarn varje dag. haha, jag vet att jag är jävligt lat!

Sitter hos Ev nu. Väntar på att hon ska bli klar så vi kan fara ner till Emmelie och typ se en film eller nå sånt mys:> Och senare mot kvällen blir det att fara till Sikfors. Vi börjar ju samtidigt så det var klockrent det..
hehehe det blev inte alls så att man fick längta efter han idag heller. Men det kommer väl någon dag här framöver..

Det är tydligt att det ska vara du & jag. Helt galet!

P<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0