21.16

Sitter hos Ev, såg nyss idol. Och nu sitter hon och pratar i telefonen med soffan, och jag sitter här. Har börjat en serie på kanal 4 som verkar gode bra som vi ska se nu. Sen blir det väl det gamla vanliga. snacka på som fan i vanlig ordning. vi har så mkt som vi vill prata om men som aldrig blir av typ. Jag skulle kunna sitta och prata med henne dagarna ut alltså. vi har så exakta problem tillsammans att det är sjukt.

Jag blir så besviken på ett konstigt sätt. Vet inte varför. men om det nu är så som vi har pratat om du & jag så  bådar inte detta gott!
Men jag är sååå glad, sååå glad! I love it!;)

Nu ska jag hoppa på Ev i hennes sköna säng och bara måååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0