22 September

Lördagen var jätte trevlig. Satt hos Ingela med Lollo, pilla, Therese, sofia & ev. Satt och diskuterade och smådrack lite sådär.Trodde inte det skulle vara så trevligt som det var. men där hade jag fel! Sen for man in på pentan och var där en timma ca. var riktigt packat med folk. nästan för mkt för min del. Sen drog jag ev hem till pilla och sov där. Sen spenderade jag dagen med huvudvärk och trötthet vill jag lova!

Ikväll blir det nodo med Ev, pilla & lollo, trevligt trevligt! Sen i morgon har man praktik. Måste ändra min jobbhelg till nästa. Eftersom att jag glömt bort att vi skulle göra nå med skolan nu till helgen. men bara 4 timmar dock, men jaa!

du har sååå fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0