Det är över !

Hajken igår då.
Jag & anna gick bara till Eliasgrotten för att träffa klassen innan dom fortsatte sin vandring. Sen gick vi ner, påvägen ner träffade vi även på en huggorm. Läskigt! men ändå kul å se en. Gick ned till bilen sen for vi till vitsjön och satt och väntade på dom andra.
Gick över till andra sidan sjön. Dom satte upp tälten, sen käkade vi och satt vid elden. Sen gick vi tillbaka till parkeringen och gjorde massa lekar.
Kan säga att jag kommer aldrig mer att göra nå med OP3B. Hitta en tråkigare klass så gör ni det bra. dom bara klagar och gnäller. Kan inte göra nå som inte passar som. Hojja!
Senare på kvällen satt vi och fikade vid elden sen for jag malin & Pilla till pillas stuga och skulle sova.
OCH VAD HÄNDER!!!!!
Där sitter vi och har jätte trevligt, sen hör vi bara hur det låter uppe på taket. Men vi trodde bara att det var kottar som föll från ett träd så vi fortsatte att spela kort. Sen händer det IGEN?! Pilla & malin blir svin rädda så dom springer till soffan. Där sitter jag själv vid bordet och håller för öronen. RÄDDA!
Sen kommer det någon till dörren och börjar rycka. så vi började skrika. Höll nästan på att börja gråta!
Sen ser ja ju vilka svin det är. ÖHMAN, VILLE & TIM! satan så arg jag blev. Så man har väl inte sovit så mkt inatt.

Men nu är det då över iallafall. Skönt att vara hemma! Idag blir det att fara på middag. är bjuda hos några som mamma och pappa känner, sen får vi väl se. börjar ju halv 12 i morrn så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0