fjärilar!

Nu har man lagt in de låtar man vill ha så jag har nå att lyssna på i morgon på skolan. skönt att bara koppla bort ibland. har nyss duschat och ser nu en rätt så bra film på tv. (förutom att jag nu sitter här) Har inte gjort så mkt idag alls. for ner på kiosken och köpte lite chips och sen har vi suttit och sett idol.
Jag har väl legat med mobilen enbart känns det som. Helvete, tror aldrig jag har skrivit så mkt sms som jag gör just nu. men det är kul att skriva så det tackar jag inte nej till.

Till helgen blir det nyktert för min del. ska vara med ev och hennes nya hund som hon ska hämta i morgon. ska bli så kul att få träffa henne. jag är typ lika uppspelt som ev över att få träffa lillen. Så det blir väl en till sån här helg med film och enbart bara må!
Nu ska jag krypa ner i sängen och fortsätta se filmen denna, får se om man kanske till och med somnar. det hade varit något alltså, för jag är pigg som fan och det är verkligen inte bra eftersom att vi börjar 8.10 i morgon. höhö!

Lycka till nu pilla! du vet vad jag menar, och även med en annan sak också.

Nu vill jag helst av allt bara borra mig in i dig!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0