Fortsättning

Har målat ena sidan på min dörr nu. Så nu är den vit! Färgen räckte inte till andra sidan så jag tar det i morgon då. sen fick jag nå ryck så jag gick ut och städade min bil. Var verkligen nödvändigt kan jag säga. Jag gjorde utsidan si så där. Och sen tänkte jag när jag likaså håll på så varför inte ta insidan på en gång? Mycket riktigt. Tiog en dammtrasa och dammsugarn och städa ut all skit, det var inte lite vill jag säga! & sen gick man in och tog sig en lång jävla dusch. Varmt och skönt! så nu sitter man i morgonrock och turban och diggar lite musik!

Jag blir irriterad. Det går ju inte att lägga ut bilder på pix. Har väntat jätte länge nu. Men jag får väl lägga ut några här då.
förövrigt så har jag inger mer att skriva om. Så det blir nog en punkt där!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0