Fredagen den 19 september..

Ja idag är det ju faktiskt helg. SKÖNT!
Var tänkt tjejkväll men det blev inte av. Så det blir att jag & Ev far och umgås med Pilla, Pontus & Jonte mest troligt. spela nå spel kanske och äta godis i massor. Är som sugen.

Äntligen klar med mitt jävla "Tema höst" Helt okej faktiskt.
Och nu sitter man då här, käke nyss och nu ska jag ner, se tv & vila! självklart vänta på att Ev ska komma också då.

Sen kommer ju faktiskt våran kusse Niklas hit idag och hälsar på. har saknat honom. Han har man ju verkligen inte sett till på år & dar så det är verkligen på tiden nu tycker man.
ska ge han en BAMSEKRAAAAAAM!

Puss!

På tal om det så köpte jag mig en jätte söt klänning idag som jag är jätte nöjd med. Pilla är påväg hem från Luleå nu, så snart ringer hon väl mig och talar om hur det blir. Och snart kommer ju även Ev.
Funderar på om jag kanske ska dra mig ner mot kiosken och köpa mig nå snus så jag inte blir snuslös ikväll Skulle väl vara förjävligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0