Hajk med klassen!

Sitter här hemma hos mig med Anwi. Vi väntar på att klassen ska glida mot eliasberget. Vi ska ju då gå hela vägen ÖVER och sen ner till vitsjön för att käka och tälta där. Jag & Anna pall it gå, så vi ska bara gå till eliasgrottan och sen ta bil till vitsjön och sitt å vänt på dom andra som går.
Sen efter det blir det väl en massa lekar som vi hittat på. Ska ju vara där med våra "Rivaler" OP3B!!
Hoppas på en vinst den här gången! För mig blir det inge tältning, vill inte bli mer sjuk. så jag pilla och mallan ska sova på Pillas stuga med bastu och badtunna. Får se om jag pall me badtunnan. men en bastu hade ju inte varit helt fel.
Sen imorrn är man ledig från skolan, gode skönt!
Nu ska jag fortsätta göra allt i ordning och sen invänta den "roliga" dagen..

Lägger upp nå bilder senare, i morrn när jag kommit hem!

Det pirrar i min mage. Det måste ju vara nå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0