Ledig dag-..

idag är man ledig. Mycket skönt att få sova ut. Syrran ringde mig nyss, blev riktigt glad över det hon berättade till mig. Ska börja göra mig klar, sen ska jag fara in till stan och shoppa med syster. Hon var helt på! Alltid lika roligt att shoppa med henne, man kommer alltid hem med så mycket fint.
Senare idag blir det att vara med Emmelie och Ev. Hon skulle ringa mig senare när hon slutat praktiken. Roknäsgården ringde mig förövrigt idag. Ville ha mig att jobba i morgon kväll. egentligen vill jag inte, hade andra planer. Men jag behöver ju pengar och kan ju inte tacka nej varje gång dom ringer. Då imorrn jobbar 16-21 inte så länge då det är lugnt.

Igår var jag hos tandläkaren. Har ju haft sådana ilningar i en av mina tänder. Det var i en tand som var lagad sen många år tillbaka. Dom måste borra bort fyllningen och frågade då mig om jag ville ha bedövning. Jag har inte haft bedövning på 6 år så jag sa nej. Men när dom väl började borra FYFAN jag höll jävlat på att gå under jorden. Tog så ont alltså, så det blev bedövning iallafall. Sen kom dom fram till att jag hade en spricka under tanden typ. och att det var därför jag hade så ont när dom borra.
Sen for man in till stan, vilken känlsa att vara bedövad. Fy, vill aldrig mer! kunde inte ens spotta! hahhah

Så idag har man nådigt ont i tanden. kan inte ens tugga på den sidan. men dom förvarnade mig att jag skulle ha ont i någon dag för att dom varit och rört där. Så,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0