Magen värker!

Kom nydligen hem från praktiken. Idag har det faktiskt varit roligt där. Har gjort en massa saker så jag kan inte säga att jag är onöjd precis.

Igår då :
For hem till mig duschade och gjorde mig klar. sen for jag till Ev så hon fick göra samma sak. Sen kom Pilla & Petrus till Ev också, sen for vi hem till mig och var där och umgicks. Ett tag senare kom även Johan, Tom & Ville, ja och syrran då.
Vi for in till stan och lekte bilkurragömma. Kul!
Senare mot kvällen for vi även förbi hos Andersen och hälsade på. Träffade Robin där, han är som är gullig typ det där. Stod ute och pratade med han, och sen när vi skulle fara kom Andre och försökte få mig att köra honom någonstans. Men he gick jag it med på, hehehe! Men vi kom iallafall överrens om en sak, att han skulle få åka i min pärla en vacker dag.
For och lämnade Petrus & Tom på pentan sen for vi hem.
Hade en mycket trevlig kväll måste jag få säga.
Tack för massagen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0