Rent hus..

Jo det ska jag tala om för er varför det är så rent. Det är för att Mamma & Syrran har städat heeela huset, nu behöver man inte skämmas över hur man bor! haha..
Kl är snart 3 och Ev kommer snart att höra av sig, Sitter bara och väntar. Har sååå mycket jag måste berätta till henne.
provet på torsdag kan jag ju bara glömma att jag kommer på Godkänt på. men jag gör ett tappert försök iallafall.

Igår var man hos Johanssons familjen till 23.00.. haha, Vi hade värsta familjesamlingen vid bordet. Satt och tittade på en massa kort, som då sen lollo satt och berättade om. Ex, När Pontus blev sur på Lollo och snörde in en liten järn ficklampa i hennes panna så den stappa. Osvosv.. Ja, ett skratt förlänger livet!

+ att jag har det värsta jeans man kan tänka sig ha på sig alltså. Kan ju knappt andas. Men dom går ju ut sig efter ett tag så det är bara stå ut med plågan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0