Verklighet!

Då är man hemma. Ska snart bege mig för att jobba ikväll. Sen ska jag fara och sova hos Pernilla. För vi ska fara på nån utbildning i jävre med några från skolan i morgon. Så vi far väl kring 8 tiden eller nått sånt. Har fortfarande träningvärk från min joggning att den då aldrig vill gå över. Så snart den gått över så börjar jag jogga igen, jag ska jävlat säkert inte vara lat mer. Mitt liv ska gå ut på nå, och då måste ja ju göra nå av mitt liv. Inte bara sitta hemma och bli fet! Nä helvete också..



Det finns så mkt jag vill säga, men då lite som jag vågar. Kom igen nu Jessica?!

Måste bara få säga en sak till, Eva-Lena Bertilsson- Hittar ni en bättre människa gör ni det fan bra! Helvetes vilken brud alltså. You rock!;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0