Allt är klart!;)

Stackare Ville. Fick du till bilen igår?:P

Idag har jag & Anna varit på stan och shoppat lite. Jag köpte mig en klänning som jag ska ha på studenten. Så nu behöver jag inte sitta och tänka på det där nå mer. Känns skönt! Ikväll blir det att vara med Anna. Får väl se om Tim & Petrus kommer och är med oss också. Blir då en nykter helg för oss alla:)
Valborg snart. Får se vart vi blir. Petrus surrade nå om att vi kanske kan dra upp till hans stuga och vara där. Får väl se hur sugen han är när inte han ska dricka. Han har ju lovat Lasse att vara nykter nu i minst 3 veckor. Hoppas han klarar av att hålla det då. Annars får han väl ta det med mr. L.. 

Just ja, Tack mamma för den fina vårjackan jag fick av dig, nu behöver jag inte gåomkring och svettas i min vinterjacka mer. hehe!!

Love. P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0