Blå himmel!:)

Syrran har datorn här ute i snöhögen där vi ligger och solar. Så vad gör man? jo man sätter sig och nöter som vanligt. Måste ju ligga här nu. Petrus retar mig för att jag är så "blek" men det är bullshit! för jag har faktiskt fått färg. Men det går ju inte att jämföra sig med honom, eftersom att bara av att han tittar på solen så blir han brun. Och jag menar det. BRUN!

Idag ska jag ha min städar dag. Jag har MASSVIS med kläder som måste tvättas så det lär ju ta någon timma. Sen hade jag tänkt lägga mig och se en film ikväll eller nå, har fan inte varit hemma en hel kväll på länge nu.
Petrus ska få låna min bil för att fara med Robin till havsbadet och bada, Sen ska dom komma och hämta upp mig för att senare fara till Sikfors. Vill vara där ett tag nu:> var fan länge sen sist!
Det är mysigt att vara där ibland, när man inte varit där på länge. Plus att det är FF där så vi blir bara vi och pilla & pontus. SKÖNT!
Får väl se om Rebbi & Johan får för sig att komma till oss då. KAn man ju basta, spela Buzz, Singstar & Guitarhero med trummor. (Grym på trummorna) Gitarren kan ju dra sig någerst!

Är sugen på att sänk en ferre. Får väl se om det blir en till helgen, eller om man sparar sig.

& snart fyller Empa år! Så då måste jag dit och gratta henne, Det är ju inte varje dag man fyller 20 år.. Längtar du bruden?

<3 Petrus Johansson!;)

Kommentarer
Postat av: emeli

klart jag längtar, och du kan hålla dig med festen för vi ska sänka en då jag kommer hem ;)

2009-04-16 @ 16:36:54
URL: http://emeliermebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0