Borta bra men hemma bäst

Nu var man äntligen hemma. Det har varit helt UNDERBART i stugan. Vi kom dit, drack öl, skotta upp en grillplats och satt där hela kvällen. Så har det väl varit varje kväll. Att man suttit där tills man inte orkat sen har man gått och lagt sig.
Snacka om goo jävla väder det har varit. Igår var det strålade sol satt ute hela dagen och pimplade. Fick ändå upp 4 fiskar! Vad säger man? Jo att jag helt enkelt är bäst på pimpla!;)
Nu ork ja it skriva nå mer om våra dagar där förutom att det var nått jag verkligen gått miste om ifall jag inte for dit! Detta måste vi bara göra om. Till sommarn, innan jag börjar jobba! Då far vi igen:)

Ja nog har man fått sig lite färg i ansiktet vill jag säga!:>
Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0