De ni ;)

Kom nyss hem. Kvällen har bestått av bilkörning, gravstenar, babbel och film. Fast dock såg jag kanske 10 min av filmen om ens det. Klockan är ändå rätt mycket. Fast jag ska ju inte på skolan förrens halv 3 i morgon så då gör det inget med tanke på att jag kommer sova såååhääääär länge imorgon;)
Petrus är med Tim någonstans,! Undra när han kommer hem? tänker då inte sitta uppe tills han kommer iallfall. Näfan, han får smyga så han inte väcker min kära moder och sen krypa ned hos mig.

Nu vill jag ta studenten så jag någongång kan få börja jobba. Börjar faktiskt längta mer och mer till att få tjäna pengar nu än vad jag gjorde tidigare.

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0