Första dagen!

Såja, kom nyss hem från min praktik! Det var väl sådär om jag säger så. Folket på avdelningen ligger ju fan i magsjuka så man var ju inte in till så många. Men jag gfick då göra lite små saker iallfall. Och hoppas att det blir bättre i morgon. Ska dock vara där kl  7 i morrn:S Jobbigt tid att börja jobba kan jag säga:>
Sen kom även snälla söta rara Anna med min stundentmössa:) OCh JAA den passade. Tack gode gud för det. Så nu är det fan inte många dagar kvar alltså, sen tar man STUDENTEN!
Har pratat lite med peppe en sväng också. Min babe, han är gode söt! Nu ska jag göra mig godnatt klar sen ska jag väl ligga och nöta lite innan jag lägger mig. Blir en tidig kväll annars orkar man ju aldrig upp i morrn.

Nåh, hatar att inte få sova med dig. Känns så tomt!
Jag älskar dig P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0