Fre/lör

Igår var jag & petrus och såg fast & furious, JÄVLAT KUNG sen for vi hem till mig. Hade fått tillbaka min förbannade huvudvärk under filmen så det blev att trycka i sig piller när man kom hem. Sen somnade jag direkt. Petrus tog min bil och for in till stan igen för att umgås med Ev och dom.
Petrus måste ju vara den bästa. han var så jävla söt mot mig. För då på natten när han kom tillbaka från stan så väckte han mig för jag hade somnat på soffan, och sen bar han in mig till sängen. Hur gulligt är inte det?!

Så i morse vaknade man kl 7 för att senare vänta på att Anna skulle komma och hämta upp mig, för vi skulle fara till Lånkan då på tipsrundan. Jävligt skönt väder vill jag säga. Jag fick mig ju ett pris, men eftersom att jag var så dålig så blev det inget bättre än en isskrapa hahah. Men jag fick byta med karki till et t-shirt iallfall.

Nu ska jag ta och göra mig klar, för om ett tag ringer Anna och då ska vi fara till Ev och umgås med dem. Sen får vi se vad som händer. ska iallfall hämta Petrus inatt. han fester IGEN. Ovanligt? näää..

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0