Glad påsk!

Glad Påsk på er alla!:)
Kom hem nyss, har duschat och nu ska jag börja dra mig mot sikan igen. Blev att vi fick ta mamma & pappas bil istället för min bil. Kändes mycket säkrare så jag for hit för att byta och då passa jag på att göra lite annat också. Skönt att det gick att vi kunde ha elen i stugan, då kan man göra så mycket mer.
Hoppas på bra väder så man kan sitte och glassa ute på isen och dricka öl. Ska även ta med min dator så vi har nå musik å grejjer. Oj så mysigt vi kommer få det!
For till Sikfors igår kring halv 12. Då var jag klar, blev att lägga sig direkt man kom dit eftersom att jag skulle kliva upp tidigt idag. Halv 9 då vill säga:>

Nu ska jag hämta potatis och sen ska jag dra!


Kram. Jessica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0