God morgon.

Yepp, jag sket i skolan. Men som alla andra så måste jag dit halv 3 för att göra den där förbannade redovisningen som inte alls kommer gå nå bra för jag har inte ens tränat nå. Men det får bli som det blir. Dom vet ju att jag är jätte dålig på att redivisa så. Har huvudvärk=/ Bland det värsta jag vet, hade tänkt börja göra mig klar och sen ta en tablett som ´tar bort skiten. Efter redovisningen så blir det väl att fara hem. Anna sa igår att hon ville komma och hämta mig så då får hon göra det. Sen får vi väl se om petrus har slutat samtidigt som mig annars får Anna stjutsa hem mig också. Får se!
Petrus var ju som lite söt i morse. Han satt och tittade på mig medan jag sov sen vaknade jag till och då säger " hehe, du ser ut som en liten björnunge när du sover" SÖT!

Love. P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0