Hade det inte varit olagligt att döda... Då hade jag gjort det!

Äntligen har man kommit hem. Sov hos emeli i natt:) Och sen skulle petrus och tim komma med bilen så vi kunde fara hem och äta middag och göra oss klara innan vi ska tillbaka till emeli för att fika och gratta henne! väntade i över 5 timmar på att dom ska komma. Och vad tror ni jag ser när dom kommer? en KNALL Petrus. Ah, det brinner i hela mig. så förbannad är jag på honom just nu. ´Förbannade Alkoholist! Det är vad jag kommer kalla honom i fortsättningen. Jag menar, det är söndag, skola i morgon! DÅ SUPER MAN INTE......... Men nu ligger han då på vårat tvrumms golv. DECKAT!

Nu tänker jag gå och duscha och fräscha upp mig. Är bakis och ser rent förjävligt ut^^ Sen ska jag bara lata mig här framför Tv:n och invänta att klockan ska bli kring halv 7. Får väl se om petrus är nykter då så han också kanske kan följa med och gratta henne. Annars får han stanna hemma! Med tanke på att det är jag som får skämmas över hans beteende! Nä hojja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0