Hos Ev i stan,

Sitter hos Ev i stan. Killarna sitter och små dricker lite öl och vi tjejer har spelat spel. Och sen for jag, Ev & Jossan och körde bil för det blev så tråkigt att bara sitta inne och göra ingenting. så vi drog iväg en sväng till norrfjärden. Virrade bort oss där på nå kvarter men hittade tillbaka rätt snabbt.
Så nu sitter man här igen, känner att jag börjar bli riktigt trött och vill hem och sova. Men vi får väl se hur det blir med den saken.

Jag ger dig 2 möjligheter att välja. Det är krav jag ställer. Så VÄLJ.
För nu är jag jävligt less. Och tro mig. LESS.
Behandla mig som en människa, och sluta behandla mig som luft.
Och lär dig lyssna på vad jag har att säga också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0