Ja det gör vi!

For till Anna och var där ett tag. Men sen ville Ev & dom att vi skulle komma till Svensbyskolan och spela kubb. Och kubb är inte riktigt min grej, inte i detta kalla väder iallfall. Så jag valde att fara hem. Och det gjorde jag mycket rätt i också, för att jag satt just och tryckte i mig en massa rädisor & ärtskidor! JÄVLIGT GOTT...
Imorrn blir det att kliva upp tidigt igen:S Men då sen på torsdag så får jag ju ändå liiite sovmorgon eftersom att jag ska vara kl 10 på ungdomsmottagningen och sätta in en P-stav! Aaah, är typ nervös! Men det kommer gå super. Skönt att slippa tänka på piller varje dag.
Fortfarande sugen på nå?! men vad?

Vi älskar varandra du & jag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0