Jaja, på det viset

Jahapp, Då satt man hemma. Kom hem från Sikfors för ett tag sen. Petrus har lärt mig hur man balanserar däcken på bilen så nu man kan väl det lite smått. Det var faktiskt rätt intressant. Så det kommer jag pröva på mera av. Anna har varit förbi en sväng, men for lika fort. Var väl som tänkt att vi skulle göra nå ikväll om det blev av. Men det gick dessvärre inte. Så det blir väl en hemmakväll för min & Petrus del.
Imorgon är det valborg. Får se hur vi gör. Har 2 förslag. Vilket av dem vet jag inte ännu. Beror väl på hur man känner. Nu ska jag iallfall hoppa i duschen och frächa till mig lite. Känner mig skitig efter garagevistelsen. Sen ska jag krypa ned framför Tv:n och se nå bra. Får se, Petrus är ute i min bil och försöker sätta in en baslåda. hehehe!;) Jag låter han göra vad han vill. Han har nu tjatat så länge om det så nu orkar jag inte med hans söta tjat mera. Undra om han lyckas?


Det bränner i mitt face, vettefan varför? har ju inte ens solat nå. Är väl vara allmänt hett här inne. Tjingeling!:>

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0