Kjellan på fylken!:P

Skönne!;) Nu har man kommit hem och ligger i sängen men kan inte sova riktigt. Kvällen har bestått av röda vita rosen på sjulnässkolan. Var inte riktigt min grej. Eller jo det är kul, fast bara på sommarn när det är varmt ute. Var inte rätt klädd idag om man säger så. Men nog hade vi ändå trevligt. Sen där kring halv 1 for man in till stan. Grabbarna for in på max och käkade så vi satt där ett tag. haha. en liten kille kom in på max ikväll "FULL" som ett ägg. Trodde han då iallfall. Kom från Gällivare. haha hojja säger jag bara. Sätt där och sa att han hade med sig en dunk och 3 flak öl. Att han hade druckit massor,. Brände sin egen sprit hemma. Blablabla. Ex. " Nä, säg inte mitt namn, Kalla mig DUNKEN" Lite små kul var det faktiskt. Man fick sig ett gott skratt. Sen har vi inte gjort så mycket mer. Kört omkring sett folk
OCH PILLA. Du måste bara höra på dagens bästa. Vem tror du vi ser ute på Kalles då? om inte KJELL-ÅKE!!!!! Kan du förstå? hahahahah. Ja fyfan, höll på dö i skatt. Snacka om det alltså. Nog var han goode dragen ändå. Så nu har vi nå kul att snacka om på torsdag när vi kommer tillbaka till skolan.

Nu hade jag tänkt lägga mig och se en film eller nå. Om jag orkar. Brukar oftast somna, hinner inte ens se de 10 första minuterna av en film såhär på natten!;)

Älskar dig P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0