Måndag - sur lärare! hahah

Sitter på skolan, väntar på att gympan ska börja så man får sluta någongång. Dagarna är så långa man orkar typ inte med att vara på skolan. Skulle vela se min frånvaro, Den är nog ingen höjdare!
Ikväll får vi se om det blir nodo (hoppas) var ett tag sen man var där och surrade av sig. Får se om Ev & jossan hänger med eller om det blir jag & pilla bara.
De senaste månaderna har som varit kul, men ändå inte. Det är mycket som har förändrats vilket jag tycker är jätte tråkigt! Jag saknar sommaren, då hade jag så jävla kul. Jag skulle veta ha det så igen:/ får väl se om det kommer bli så eller inte.
Nu hade jag tänkte gå till fiket och köpa mig nå gott som jag kan tugga på.
Tjing!

Love.P

(saknar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0