Nodo,familjespel, skratt!

Kom nydligen hem från Ev:s syrra, Hon har ju hennes lägga nu medan dom är borta. Var först på nodo och drack kaffe och snackade strunt. Sen for vi och spela nå familjespel. Måste ju faktiskt erkänna, JAG SUGER! tro mig, hitta en sämre. Barnfrågor typ, och jag klarade 2 frågor. Ja det är pinsamt. Måste börja läsa mer böcker och sånt så man blir lite allmänbildad iallfall.
Blir nog ingen stuga till påsk!!! & förbannad blir jag faktiskt. Petrus säger att han inte har råd, men han får ju bensin av mamma&pappa? Och sen maten säger han att han inte har råd att betala. Men vadå, är det inte så att ens mamma&pappa ska betala det eller? hm, ja vi får väl se. Det blir väl jag som får stå för allt i slutändan som vanligt. Eller så blir det väl att sitta hemma och tråka, för med Petrus ska jag då vara under påsken.
Men han ringer snart, så jag får väl höra med han då.

Börjar tidigt i morgon. orkar inte kliva upp på mornarna längre, men jag hade tänkt lägga mig tidigt ikväll så jag kanske orkar upp. Jag måste ju upp så!
Imorgon är en ny dag, har inget planerat men alltid finns det väl nå man kan hitta på. Om jag har någon lust vill säga.

Skönt att vi pratat ut, nu äntligen behöver man inte tänka på det längre!:)
Du är ju trots allt underbar:)

Jossan säger: Vem sjunger " Vem vet inte du, vem vet inte jag?"
Alla säger: Jag vet!
Pilla säger: Pernilla walhgren
HAHAHAHAH! Ja snacka om kvällens bästa hon var helt bombis alltså. Men icket. No vare lite Ekdahl alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0