PUSS.

Ska gå & fräscha till mig lite sen blir det att vänta på att Anna ska höra av sig för då ska jag fara tll henne. Sen ska jag, Ev & Anna fara in till stan och kika runt. Får väl se om man hittar nå där! Skulle behöva hitta mig nå balskor så jag slipper tänka på det. För nu har jag bara ett bekymmer och det är min studentklänning!=/ Hittar ingen som faller mig i smaken. Har ju vissa krav, Den får absolut inte vara genomskinlig! Alltså NEJ! Inte för kort, inte för mkt urringning, inte för lång, ja en massa som ni seer det är inte lätt alla gånger.
Nu är det inte många dagar kvar tills man tar studenten. För att vara exakt så är det 72 eller 73 dagar!:D

Tjingeling;>
Love. P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0