sjukling?

Vaknade för ett tag sen. Hade så ont i skallen i morse så jag orkade inte fara till skolan. Jag tror jag håller på att bli sjuk eller nå, för min näsa är täpp och min skalle har ett tryck så det är mycket troligt.
Ikväll ska jag & Petrus fara på bio. blir att se fast & fusious sen får vi väl se om det kanske bli att lägga sig och sova dirr efteråt eftersom att jag ska fara med Anna till lånkan tidigt på lördag morgon. KUL! sen får vi se vad som händer lördagkväll. Det har jag inte planerat ännu, beror ju på hur länge vi bli i lånkan.
Nu ska jag gå och duscha och göra mig klar. Sen ska jag lägga mig och vila lite. Och sen fara och hämta Petrus på skolan (Gmi) när han slutar kl 3.

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0