sms tönt

Idag har man inte gjort mycket alltså. Jag har städat i stort sett hela huset för att göra Anna-Lena nöjd när dom kommer hem i morgon. Om det nu kommer vara snyggt fram till dess. Hoppas! Petrus har lagt om sommardäck till min bil. TACK älskling. Nu behöver man inte tänka på det längre. Imorgon blir det att vi ska fara till mig så vi är hos mig innan kl 12. Eftersom att en snubbe skulle köpa nå skoterskidor av Petrus, och det blir ju närmare för han om vi är hos mig. Så det blir att ställa klockan så man inte försover sig!
Och ni bara skriver och skriver med varandra. Snart får jag ett PSYKBRYT

Kommentarer
Postat av: Emeli

Jo det blev ju så att vi for hem idag så det blir nog fika imorgon :) Men jag kan höra av mig lite senare om det.

2009-04-18 @ 14:14:33
URL: http://emeliermebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0