sol sol strålande sol.

Vaknade halv 11 i morse av att Petrus började stöka på i mitt rum, sen dess har vi varit uppe. Kom nyss in, vi gjrode mat ute vid grillstaden. Klämmackor med nån jävligt god sörja innuti. Blir att smälta maten nu och sen fara till farmor&farfar och hälsa på dem. Sen får vi väl se vad som händer, om det blir att jag följer med till sikfors eller om det blir att jag stannar hemma. Beror på mitt humör:P haha..
Nu ska jag gå och ta en huvudvärks tabl. För jag har ont i skallen. Som jag nu har haft hela helgen sen i fredags!/=/ börjar bli riktigt less nu.
Hoppas jag inte har det i morgon för då far jag då fan inte till skolan. Fast egentligen Måste jag dit! så det blir väl så...

.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0