tillsammans blir vi en:D

Vaknade för ett tag sen. solen står högt på himlen vilket betyder att det är bra väder och att jag ska klä mig och lägga mig i snöhögen och pressa. Igår var det så varmt att man låg i bh och solade. Så nog har jag blivit lite brun alltid. Ev ringde mig nyss. Hon skulle prata med Tom och höra om dom kanske skulle komma hit och umgås. Blir iallfall att vara ute. Sen får vi väl se vad som händer. Pappas skoter är trasig. men Petrus sa att han kunde fixa det, då hade man kunna fara och grilla på vitsjön eller nå:D
Igår spelade vi poker. Petrus vann. Det var inte så mycket i potten men 100 kr är ju alltid kul att vinna:> Spec han som är pank! Så det blev endast det vi gjorde hela kvällen, sen for vi hem till mig och somnade direkt!:P

Jag älskar dig Petrus Johansson!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0