6 timmar i morgon, nice!;)

Till och börja med så tror jag att jag och pappa är vänner nu. Han följde mig så jag fick hämta min bil som är lagad nu. Tack gode, nu slipper jag höra det där ljuder när jag svänger. Inte billigt kan jag ju säga.
Sen for vi till Pilla. Och när vi är påväg dit så ringer jobbet mig och fråga om jag kunde komma och jobba i morgon, Men självklart ställer man väl upp? jag behöver alla pengar jag kan få. Så det blev inte att vara hos henne så jätte länge. Kom nyss hem, ställde klockan på 06.20!:S Aah, kommer vara jätte jobbigt att kliva upp i morgon.  Hoppas dom behöver mig fler dagar!
Nu hade jag tänkt lägga mig och sova, får väl se hur det kommer gå med tanke på hur länge jag sov i dag.

Skolan börjar i morgon, känns så konstigt att det inte är jag som måste vara där mer. Man är ju så van att alltid veta vad har har för sig på dagarna. Att man varje morgon skulle fara till skolan. Men så är det inte längre. Nu kan jobbet ringa en istället typ 6 på morgonen och fråga om man kan jobba. Riktigt jobbigt! så inte blir det att vara uppe sent på veckodagarna inte, ifall att dom skulle få för sig att ringa!;)

Natti Natti!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0