baby boooom!

Igår satt man på nodo. Drack en kaffe och surrade på- Sen for man hem, men pigg som man var så kunde jag inte sova. Så det blev att snacka i telefonen med mr. N... Sen där kring halv 1 la jag mig.
Idag kl 10 var jag på möte på arbets.. Sen for jag in till stan och köpa nå smink, har smink torka nu. Så det blev lite nya saker till min sminkväska. Sen for jag till Anna och såg på tv;n när deras häst tävlade. Duktig som hon var kom hon 2:a..!
Sen bar det av till tandläkaren. Jag hade inge hål, och hade jätte fina tänder. positivt! Nu är man tillbaka på långnäsvägen 372- Har nyss käke nå mackor, ska sätta i gång kaffe för pilla kommer hit snart. Får väl se vad som händer ikväll. En sak är då säkert. Blir en TIDIG kväll, för i morrn ska man upp och jobba. 7-16.30 ! Mööört, ,men pengar pengar!

Cya!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0