de 2 dansöserna & jag!

Ja, vad ska man säga om kvällen..?
vi for till pilla. senare mot kvällen blev det bara jag och ev kvar. Vi har sjukat oss till 100%. Dansat, mimat, sjungit, ledja oss till max, och det vill jag lova! Sen satt vi inne i sovrummet och snackade på om allt mellan himmel och jord. Kvällen led mot sitt slut så jag & ev tog våra saker och lämnade pilla. Sov gott pernilla. Din stackare som ska upp och jobba i morgon. inte jag!
Får se om det blir som planerat i morgon, fest eller inte?! Har beslutsångest. Men Ev skulle ringa mig i morgon efter hon hade pratat med Emmelie så efter dom snackat så bestämmer vi!
Nu hade jag tänkt snoka runt här ett tag sen blir det natti natti för min del. Har tänkt ställa klockan på 11 så jag inte sover bort hela dagen. hade tänkt börja städa på rummet. Ser ut som kom och hjälp mig, fast ingen kom!


Kommentarer
Postat av: Emeli

Men jag kommer ju snaaaart :D

2009-08-21 @ 10:52:05
URL: http://emeliermebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0