En liten gobit... Ohja!;)

Sitter hos Pernilla just nu, vi har inte gjort myckte ikväll. Satt hos Lollo, rökte en cigg. Drog över till pilla. Sett BB och surrat. Lollo for nyss. Trötter som hon är. Känner att mina ögon börjar bli torra. Ett tecken på att man behöver sömn! Har däremot beslutångest, vars ska jag sova?! Husvagnen, eller hemma i min säng. Hade ju varit trevligt att ha någon att sola med i morgon. Far jag till norrstrand har jag ju som syrran. Men hade ändå varit skönt att sola hemma också, ligga på studsmattan och steeeeka. Om vädret tillåter vill säga.
Är hungriiig och en varg. Men har lovat en liten buse att sluta äta mat på kvällarna;) Fråga mig inte varför, men det är så det är. Har inte kunna hålla det så bra. Men tänkte att jag kan ju börja med det ikväll. hahaha

Cya!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0