flug fan!;P

Okej, jag älskar mitt hem. Men finns det nå tråkigare än att vara hemma egentligen? Alltid vill man göra nå.. Och då blir det oftast. Pernilla är påväg hit nu, hon hade lika tråkigt som jag har så hon ringde och bad om att få komma hit. Självklart bruden. Sen när Anna slutar jobba blir det att fara till henne och mysa på framför tv;n. Snacka och ja det man brukar göra när man är 2 tjejer?

Okej jag får SINNE snart. Pappa hade öppnat ytterdörren för att få in luft, okej smart på ett sätt. Men förbannat också, alla fluuugar man får springa och jaga genom hela huset med flugsmällan då?! är det kul. Nä för det suger. Har redan slagit ihjäl 5 st. bara i köket dessutom.
Är inne på min 6:e, har han inom synhåll. Håll ut 2 sek så får vi se om jag fick han eller om jag missa! hahaha Yepp, jag fick han! hahaha
Nu kom pilla.
Cya!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0