hur mysigt hade det inte varit?

Gårdagen: Anna ringer mig och är nervös och ledsen. Hon skulle ta ett blodprov och ville ha mig som stöd. Självklart ställer man upp. For till öjebyn, träffades på mio. Inväntade tiden hon skulle vara där igen. Satt och höll henne i handen medan tanten tog proverna. Gick jätte bra!
Sen for jag hem, fick jätte ont i skallen. Ha mig och vilade i 40 min. Sen for jag till Anna, blev bjuden på surströmming. Förjävligt gott, satt riktigt bra i magen på mig. Sen började vi pyssla. Gjorde 2 grattiskort. Ett till N och ett till R.. Riktigt roligt var det att hålla på med det också. Så det lär vi säkert göra om.
Senare mot kvällen så for jag in till stan och var med syrran och dom. Först hos Ida, sen till Issa. Satt där till typ 1 tiden och surrade. Sen hem till husvagnen och sov!

Idag har man jobbat. Har gått över min förväntan riktigt bra. Har inte ens varit på tåligt humör. Eller jo, där ett tag på en viss K som aldrig kan hålla igen munnen. Men sen när hon for hem så gick allt som på räls. Nu ligger man i soffan, har nyss duschat. funderar på om man ska ta och se en film eller nå. Är tyvärr inte trött! Blir säkert en sen ikväll idag också.

Cya!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0