inte på humör

Vaknade upp på fel sida idag känner jag. Men det gör man väl när ens pappa kommer in och bara öppnar dörren pratar högt och säger att man ska kliva upp. man kan faktiskt knacka även om man sover...! Men nu när jag fått i mig lite frukost och mår hyffsat okej så är jag inte så sur längre. Var tänkt att jag skulle hjälpa till med potatisen med sur och tvär som jag är så sket jag i det. ska istället fara och hämta syster från skolan.
haha, det känns så bra att veta att man inte behöver fara till skolan längre. Som typ nu på morgonen. Då skriver Tim ett sms till mig och frgåar vad jag gör. Ja jag låg ju som sagt i sängen och sov. Medan då han var på skolan! hehe stackaren då..
Anna skulle ringa mig senare idag efter hon varit på arbetsförmedlingen, får väl se om vi styr nå jag och den bruden;) Måste typ egentligen börja packa allt i morgon. för på onsdag jobbar jag, och efter jobbet ska jag till Andersson och säga hejdå till henne innan hon far till Umeå. och sen torsdag får jag väl packa klart allt för sen far vi ju?!;)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, gå och ta på mig nå andra kläder sen invänta att syster ska höra av sig få jag kan få börja fara!
Cya!

Min dröm i natt, mmm. I looove it!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0