mysko, falsk, bitchig!.. Det är vad du är..

Då var man hemma från Stockholm. Vi har haft en underbar helg tillsammans. Som verkligen måste göras om. Vi har hunnit med en hel del. Gått på skansen, junibacken, vasamuseet, grönalund, shoppat, träffa nico och lite sånt. Och självklart har det gått pengar, men det får man ju räkna med när man far sådär.

Jag hade faktiskt kunna bo i stockholm så länge jag inte bor mitt i centrum. Vi lärde oss tunnelbanan och allt sånt dära jätte fort så det har ju gått svin bra att ta sig till och från stan. Och just ja! vi har ju ätit massa gott också. På nå restauranger, så vi har verkligen lyxat till det. Sen har vi bastat och haft trevligt under kvällarna. Skönt!
Mina fötter mår inte som bäst nu kan jag säga. Har nog aldrig haft så ont som jag har nu....! Hoppas det går över till i morrn..
ja, jag vet inte vad mer man kan skriva. Skulle kunna skriva hela helgen här. men det hade blivit alldeles för långt och jobbigt att skriva. Ska fortsätta sortera bilderna nu på datorn, sen blir det nog sängen!

Kan inte sluta le!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0