Nu byter jag helt enkelt. Är less.

Kom nyss hem. Jag & emeli for förbi och kikade på festandet i bodsjön. Inte så kul med tanke på att man själv var nykter. Så vi for och hälsade på Julia istället. Satt och surrade och nu är man hemma och ligger i sängen. Hur fan ska jag klara av en hel dag på jobbet i morgon?:S Jag mår inte bra i kroppen alltså, helvete att man ska bli sjuk!
Skulle egentligen jobba i morgon, men ringde och sjukanmälde mig. Men nu är jag tjurig och ska iväg iallfall med tanke på att "skitsnacket" startade igång när dom fick veta att jag inte skulle komma så blev jag arg och ska iväg iallfall. Är så less att det aldrig kan vara en bra personkemi på ett jobb. Okej, vi är bara tjejer/kvinnor. Men hallå?
Ska inte den ordinarie personalen vara ÖVERLYCKLIGA över att dom har oss vikarier så dom får sin efterlängtade semester?
Men tjaffset är då över. Hon ringde upp mig på mobilen ikväll och bad om ursäkt över att hon sagt som hon sagt. Hon trodde inte på att jag var sjuk. hon hade sagt " Nä, det där tror jag inte på. Hon orkar säkert bara inte komma och jobba. hon vill vara ledig" Arg/besviken/ledsen blev dock jag. Men inte nu längre.

Nu ska jag kolla runt lite på högskoleprovet som snart är. Hade tänkt anmäla mig till att göra det. Fuck, ser framemot detta jätte mycket. Hade blivit så glad om jag kom in på det jag vill:D

Natti natti !
Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0