sakna.

Tack Emeli för att du hjälpte mig att ta bort korten på min blogg..!

Miss Andersson kom till mig ikväll. Detta var då sista gången vi fick prata ut innan hon far och lämnar mig:( Kommer sakna DIG jätte mycket. Men som sagt har jag ju lovat att komma och hälsa på. Lika väl som du har lovat att komma och hälsa på mig också när du kommer till Piteå igen. (När det nu blir av) visst fröken?;)
Sen kom ju då som sagt Emeli förbi mig för ett tag sen. Surrar och ser tv. Borde lägga mig tidigt ikväll, eller jag SKA lägga mig i tid. Före kl 12 iallfall.

Yes, mitt sista inlägg. Sen i morgon sitter man på flyget påväg till vår huvudstad med Anna!:) Vi kommer rocka!

Vart tog du vägen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer sakna dig jättemycket också!! Men ja jag kommer ju hem nån helg också, sen får du komma o röja med mig i Umeå ;) Vi hörs bruden! Puss!

2009-08-28 @ 18:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0