slut på funderingar

Har jobbat ikväll idag. Det var riiktigt jobbigt med tanke på att jag blivit riktigt sjuk! Det tar på krafterna och man orkar nästan ingenting. Ja det märks då när man är sjuk iallfall. Till och med gamlingarna frågade om jag var sjuk för att jag var så slut i kroppen när jag skulle hjälpa dem isäng.
Ligger på soffan nu, har tagit på mig ett nattlinne och ligg bara å jääs. Skönt att ha huset för sig själv.- Ingen som surrar och stör. Får väl se om Empa och dom kommer förbi och säger hej. Hon skulle höra av sig. Hade tänkt ringa ett litet samtal nu, sen ska jag fortsätta nöta här ett tag innan jag ska lägga mig för natten! Har dessutom SKÖN vecka i veckan.
mån -16-21
Tis - 7-13
ons- ledig.
tors - 16-21.15
fre - ledig
lör - 7-12 , 16-21
sön - 7-16
Detta är en super vecka enligt mig. Är inte ofta jag får jobba såhär slappa veckor. Så det blir att ta vara på den också. Får se om det blir en liten utflykt någon av dagarna. Eller om jag tar de nästa vecka. Vissa anhöriga är ju tydligen inte nog nöjda med den vård dem får. Så får väl se om de blir glada när jag tar ut gamlingarna på en liten runda!

Cya!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0