som en kräfta!

Det går fan inte att ligga ute. Det bränner på min kropp. Har legat ute i 30 min och är redan röd på kroppen. Men jag måste bli brun så nu ska jag ta med mig datorn ut, sätta på lite musik och ligga ute i solen och glassa!
Väntar på att Anna ska höra av sig också, hon ringde mig för ett tag sen. Ska följa med henne till stan och sen ska vi och hälsa på hennes farfar som inte mår så bra!:/ Sen blir det nog att göra det man alltid gör med dom andra.

jobbar i morgon så för min del blir det inte att vara ute så länge ikväll. Måste orka ta mig upp, har redan vänt på dygnet de få dagarna jag var ledig. haha! Men det är sånt som händer. Så efter min helg har jag bara 4 arbetsdagar kvar och det hurrar jag för. äntligen äntligen!:) då har jag några planer för mig som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0