Stängda dörrar, ingen får komma in;D

Natten har varit konstig alltså. Vaknade kl 4 av att niklas skrev ett sms. Och det roligaste med det hela var att jag blev svin pigg, kunde typ inte somna om! Och sen när jag väl somnade så var jag ändå jätte pigg i morse när jag for iväg och jobba. Är inte ens trött nu?! vad har hänt?...

Ikväll får vi se vad som händer. En mysig hemma kväll kanske. Återstår att se. På tal om annat, jag har snart slut pengar på kontot!:S Fattar inte vad har jag gjort av min lön. Nåja, får ju tillbaka på skatten snart så då blir det att lägga undan till att göra nå kul. Någon som är på? helvete. alla är så torra. Skulle kunna göra vad som helst. Utomlands, roadtripp, helvete ALLT! men tydligen vill alla bara stanna och ruttna i Piteå. Blir typ galen. Emeli som snart far till stockholm. Anna surrade igår om att hon ville fara dit, så kanske man rent hänger med henne dit!:D Hade inte det varit kul?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0