stekare, volley, käk, flotte! ;)

Igår hade jag suuuuper trevligt. vi brudar spelade volleyboll i många timmar. Solen stekte och gjorde oss gyllenbruna allihopa. Sen for vi till husvagnen och duschade och fräsha upp oss lite. For och åt lunch/middag och begav oss tillbaka. Sen ringde Axel och sa att dom var påväg till norrstrand med flotten, så vi for dit och hoppa på den.
Åkte flotte till södra. Riktigt mysigt. Sen var det tänkt att vi skull gå ut på kalles med grabbarna, men vissa hade inte pengar så då blev det inte av. Jag som hade tänkt ta mig en kall!;)
Har förövrigt fått tillbaka på skatten nu! ingen gladare än jag. Får väl se vad jag kommer göra för dom pengarna.
Nu har jag inte tid att sitta här,börjar jobba på 1 timma. har mycket att hinna med..
Saknar. Hoppas du kom!:)

Det är exakt sånna du har. Ta vara på dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0