Sthlm.

Ohja. Here we come!;)

Jag & Anna drar till stockholm i slutet på denna månad. Vad ska vi göra där? Ja, ingen aning. Skönt att komma bort. Göra nå annat för en gångs skull. Shoppa, kolla läget, ta en öl, ha mysigt på hotellrummet! Kan det bli bättre tror ni?
Jag ser framemot detta jätte mycket. Tror vi kommer få en riktigt bra helg tillsammans där borta. Minnen till och med!:)
Med tanke på att vi jobbat och slitit så mycket i sommar så förtjänar vi att unna oss någonting riktigt mysigt!

Och en sak till...
Detta var Anderssons sista dag på jobbet.. Lyckos dig! Men NU DÅ?!
Ja, nu flyttar hon... Bort från denna håla. Och LÄMNAR kvar mig här!
Ja, jag kommer sakna bruden otroligt mycket. Men har lovat att komma
och hälsa på henne.. + att vi måste hinna vara med varnadra
innan dom far...
Men nu ska vi inte vara nå negativa som jessica sa till mig tidigare idag.
PUSS på dig fialotta!;)


Kommentarer
Postat av: Jess

Men PUSS himla gullhummelunge! ;) Klart vi ska va med varann! Mig slipper du inte i första taget haha ;)

2009-08-12 @ 23:52:17
URL: http://soil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0