Skiter i!

ja kvällen bestod av pyssling..! syrran ville vara med, så hon fick hjälpa mig att fortsätta på mitt album som lär ta år att göra klart. Vilket inte gör någonting eftersom att det är så kul att hålla med. Hann ändå med 2 sidor idag!:)
Imorgon ska jag, Emeli, Pilla & Anwi på stan och shoppa mer pyssel. Sen får vi se vad som händer..?

I min skalle är det allt ifrån klart just nu, har så många tankar som jag vill få svar på. Men orkar inte ta tag i dem, inte alla på en gång. Det skulle bli för jobbigt. Varför ska man tänka så mycket? varför umgås man med personer man inte ens tycker om? varför tror man att man kan lita på dem? varför tror man att dem man gillar, gillar en tillbaka? vad ska jag göra med mitt liv? jag vill inte vara arbetslös, helst inte plugga (vilket jag måste) .. Varför kan jag inte bara vinna på lotto och bli rik och slippa jobba för resten av mitt liv?! oj så underbart det hade varit. 

Mina bruudar;)
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0